Vytvoření nového filtru
Nejsnazší cesta k vytvoření filtru přes integrovaný vyhledávač zpráv. Klikneme do pole „Hledat v poště“ a zadáme vyhledávací dotaz. V našem případě chceme vytvořit filtr na platby rozhlasového a televizního poplatku, které chodí od „P-info“. Následně dojde k vyfiltrování pošty a my klikneme na ikonu „Zobrazit možnosti vyhledávání“, která se nachází napravo od vyhledávací lišty.
Nyní můžeme zvolit filtry, dle kterých se maily budou pro naše pravidlo filtrovat. Následně klikneme na tlačítko „Vytvořit filtr“.
Při filtrování dle předmětu je třeba myslet na to, že zpráva se stejným předmětem může přijít i od někoho jiného, proto je vhodné filtr na předmět kombinovat s filtrem na pole Od.
Nyní vybereme akce, které chceme po doručení e-mailu provést a klikneme na Vytvořit filtr. Tím se stává filtr automaticky aktivní.
Chování některých akcí:
- Přeskočit doručenou poštu (Archivovat) – při zvolení této volby se nezobrazí takto vyfiltrované doručené maily v Doručené poště
- Použít filtr také na XX odpovídajících zpráv – tento filtr se také zpětně aplikuje na všechny již doručené zprávy, které vyhovují filtru
Zobrazení seznamu existujících filtrů
Existující filtry zobrazíme kliknutím vlevo nahoře na tlačítko Nastavení (ikona ozubeného kolečka) a následně na tlačítko „Zobrazit všechna nastavení“. Následně přejdeme na kartu „Filtry a zablokované adresy“.